Írók Boltja online könyvesbolt
js slider
 
 
 
2017. november 23. csütörtök
Boldog névnapot Kelemen, Klementina nevű látogatóinknak!
 
nyitóoldal - üzletszabályzat - elérhetőség - cégadatok - cégismertető - súgó
Kosár tartalma
 
 
 
 
Írok boltja elfogadó hely  Krea kártya  MVM Partnerkártya  Magyar Naracs kártya  MKB Professzori kártya  Bankkártyás fizetés 

Facebook-on
A közösségi média nagykönyve - Hogyan vidd sikerre céged és önmagad?
Klausz Melinda - A közösségi média nagykönyve - Hogyan vidd sikerre céged és önmagad?
Klausz Melinda
A közösségi média nagykönyve - Hogyan vidd sikerre céged és önmagad?

kiadó: Athenaeum
cikkszám: 11183618
ISBN: 9789632935256
megjelenés: 2016-03-16
készlet: Utolsó darab!
Ár: 3490 Ft
webes rendelés esetén: 3141 Ft
 
Leírás:
Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amiben ne említenék meg a Facebook, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett vásárlási szokásainkat is befolyásolják ezek a felületek, vállalkozóként, cégként azonban nem minden esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.

A közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától a trollok kezelésén át a nyereményjátékokig.

A szerző, Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségi média marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook hirdetését pedig 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség 2015-ben két KKV-Marketing Gyémánt díjjal is kitüntette közösségi média marketing megoldásai és eseménykommunikációja miatt.

Tulajdonságok:
terjedelem: 288 oldal
borító: puhafedelű

felhasználó név:
jelszó:
regisztráció
jelszóemlékeztető


Trafó
 
design: Sárközi Román