Írók Boltja online könyvesbolt
js slider
 
 
 
2017. október 20. péntek
Boldog névnapot Vendel nevű látogatóinknak!
 
nyitóoldal - üzletszabályzat - elérhetőség - cégadatok - cégismertető - súgó
Kosár tartalma
 
 
 
 
Írok boltja elfogadó hely  Krea kártya  MVM Partnerkártya  Magyar Naracs kártya  MKB Professzori kártya  Bankkártyás fizetés 

Facebook-on
A felnőttképzés és a felnőttkori tanulás kultúraelméleti megközelítései
Striker Sándor - A felnőttképzés és a felnőttkori tanulás kultúraelméleti megközelítései
Striker Sándor
A felnőttképzés és a felnőttkori tanulás kultúraelméleti megközelítései

kiadó: ELTE
cikkszám: 11182950
ISBN: 1602031710027
megjelenés: 2015-12-12
készlet: Nincs készleten
Ár: 2500 Ft
webes rendelés esetén: 2250 Ft
 
Leírás:
A felnőttkori tanulást, a felnőttképzést egyöntetűen pozitív tevékenységnek tartjuk, ám hogy melyik történelmi korban és melyik kultúrában mit tart az adott társadalom pozitív célnak, maga is a helyi valóság által meghatározott adottság. A tanulmánykötet végigkíséri és tipizálja a modernkori felnőtt tanulás főbb európai előfordulásait és céljait, elkülönítve az integratív és az önmeghatározó típusú felnőttképzést illetve felnőtt tanulást s ezek kialakulásának történeti okait. Az elemzések rámutatnak arra, hogy a művelődés és tanulás - ahogy a "Bildung" és "lernen" - XIX. századi elkülönülése máig kihat társadalmi énképünkre és külső megítélésünkre. A szerző idős felnőttkori tanulásra irányuló kutatásai alátámasztják a kulturális kontextusok figyelembe vételének szükségességét, de felmutatják a kultúrák közötti tapasztalatcsere lehetőségét is. A kötet utolsó két tanulmánya a kulturális és helyi valóságokból adódó szocializáció, valamint az emberré válás mint informális tanulás és az emberi gondolkodást meghatározó tényező általános területére emeli a felnőtt tanulás kultúraelméleti meghatározottságainak áttekintését.

Tulajdonságok:
terjedelem: 151 oldal
borító: puhatáblás
felhasználó név:
jelszó:
regisztráció
jelszóemlékeztető


Trafó
 
design: Sárközi Román