Írók Boltja online könyvesbolt
js slider
 
 
 
2019. június 27. csütörtök
Boldog névnapot László nevű látogatóinknak!
 
nyitóoldal - üzletszabályzat - elérhetőség - cégadatok - cégismertető - súgó
Kosár tartalma
 
 
 
 
Írok boltja elfogadó hely  Krea kártya  MVM Partnerkártya  Magyar Naracs kártya  MKB Professzori kártya  Bankkártyás fizetés 

Facebook-on
Ogilvy a reklámról
Young, Miles - Ogilvy a reklámról
Young, Miles
Ogilvy a reklámról

kiadó: Kossuth
cikkszám: 00023147
ISBN: 9789630992640
megjelenés: 2018-01-02
készlet: Raktáron
Ár: 7500 Ft
webes rendelés esetén: 6750 Ft
 
Leírás:
A digitális korszak számos új lehetőséget és kihívást hozott a reklámügynökségek és ügyfeleik számára. Miles Young az Ogilvy&Mathernél töltött hosszú és sikeres karrierjére alapozva írta meg ezt a nélkülözhetetlen kézikönyvet, amely próbálja elnyomni a digitális korszak „zaját,” hogy felhívja a figyelmet néhány alapvető szabályra. A kötet a legújabb kutatások adatait és a legsikeresebb digitális kampányok esettanulmányait felhasználva ad megalapozott tanácsokat gyakorló és leendő reklámszakembereknek. Olyan lényeges témákat tárgyal részletesen, mint az alábbiak:

- A MÁRKÁK ALKALMAZKODÁSA AZ ÚJ DIGITÁLIS KÖRNYEZETHEZ
- A DIGITÁLIS ÖKOSZISZTÉMA
- A FOGYASZTÓK BEVONÁSÁT EREDMÉNYEZŐ INTELLIGENS TARTALMAK
- A LEGFONTOSABB CSATATEREK: A KÖZÖSSÉGI MÉDIA, A MOBILTARTALMAK ÉS A FOLYAMATOS KERESKEDELEM
- A MÁRKÁK, A DIGITÁLIS TARTALMAK, A KÖZÖSSÉGI TÉR ÉS A TÁRSADALOM KÖZTI VISZONY
- A KREATÍV TECHNOLÓGIÁK HATÉKONY ALKALMAZÁSA
- A BIG DATA JELENTŐSÉGE
- AZ INTERNET ÉS A FELTÖREKVŐ PIACOK

Tulajdonságok:
terjedelem: 288 oldal
borító: keménytáblás
fordította: Nimila Zsolt
felhasználó név:
jelszó:
regisztráció
jelszóemlékeztető


Trafó
 
design: Sárközi Román